niedziela, 28 września 2014

WAŻNE WAŻNE I WAŻNE! zawieszam?

Hej . Nie wiem nawet jak zacząć ... może dlatego że jest to dla mnie trudny temat . W ostatnim czasie bardzo rzadko piszę, co pewnie zauważyliście ... Bardzo lubię historię Nathana i Eleny, w sumie to przeżywam ją tak samo jak oni . Staram się przekazać wam wszystko byście jak najlepiej poznali się z głównymi bohaterami . Boli mnie jednak to że wiem że to czytacie a nie jesteście w stanie napisać jednego głupiego komentarza . Nie liczę na wiele tylko na to że pod rozdziałem będzie twój komentarz a w nim "przeczytałem " , " mogło być lepiej " czy nawet " ok " . Wiem że może wam się to wydawać dziwne, ale taki jeden komentarz daję dosyć spory przypływ weny ..... Hmm szczerze? To coraz częściej myślę o tym by zawiesić tego bloga jak i moje pozostałe . Jest mi cholernie smutno z tego powodu bo strasznie pokochałam to co robię i nawet to że miałabym pisać wszystko na telefonie to pisała bym dalej . Tylko czy jest w tym jakiś sens? To nie jest tak że mam taki kaprys czy tym podobne ... myślę o tym już od początku wakacji i za każdym razem jak chce wam napisać że to koniec to nie mogę ... Trochę się rozpisałam, a miało być krótko . To więc tak jeżeli chcę ktoś żebym pisała dalej moje blogi a w szczególności tego to napiszcie komentarz nawet gdyby miała to być jedynie kropka .... Jeżeli nie będzie żadnego komentarza to to zrozumiem i zawiesze blogi . Liczę na was bo nie chcę rozstawać się z pisaniem i w sumie mogłabym pisać dalej tylko że ja chcę przekazywać moje myśli komuś innemu ...To mam nadzieję że do zobaczenia . Pa .

2 komentarze:

  1. pisz, ze względu na wszystko, nawet jeśli nie ma komentarza rób to co kochasz, nie kieruj się komentarzami tylko liczbami wejść, ja osobiście przyznam, że nie komentuje bo czytam na tel, a tam jest to utudnione. ale jak już to zauważyłam postanowiłam skomentować na komputerze :P więc ja czekam na dalsze rozdziały i mam nadzieję do zobaczenia niedługo! z nowym rozdziałem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurdę, miałam trochę kłopotów, nie miałam czasu czytać/komentować, ale dalej jestem z Tobą, nawet jeżeli z opóźnieniem to robie to pamietaj ze jestem z Tobą :*
    Rób to co KOCHASZ ♥

    OdpowiedzUsuń