piątek, 31 października 2014

Ważne :)

Hej :)
Dużo ostatnio myślałam i nie potrafię rozstać się z tą historią  . Dlatego postanowiłam,  że łącznie będą dwie części .
Pierwsza skończy się na ok 40 rozdziale, albo około tego . Chciałabym by zakończyła się jeszcze w tym roku .
Drugą zacznę od roku 2015 , chociaż znając mnie będę pisać już wcześniej . Będzie ona zawierała 20 rozdziałów,  ale oczywiście zależy to od tego jak będę się rozpisywać i tego czy przypadkiem nie wpadnie mi jakiś pomysł .
Wszystko mam już zaplanowane,  dlatego muszę tylko zacząć bardziej organizować sobie czas by coś napisać .
Właśnie zaczęłam technikum i mam masę nauki . Ledwo co wyrabiam się z materiałem . Więc też spróbujcie mnie chociaż trochę zrozumieć :)
Rozdział pojawi się w ciągu dwóch  dni :)

Zapraszam też na mojego drugiego bloga : chce-cie-tu-i-teraz.blogspot.com

(Rozdział na tamtym blogu pojawi się dzisiaj późnym wieczorem)




I nie wiem czy się cieszycie czy też nie ale po tym blogu pojawi się kolejny i mam nadzieję że lepszy :)

DZIĘKUJĘ ŻE JESTEŚCIE I TAK MNIE WSPIERACIE . TO BARDZO DUŻO DLA MNIE ZNACZY!


KOCHAM WAS!!! 



2 komentarze:

  1. Jeju jak ja się ciesze że dalej będziesz go kontunułować na drugi też bardzo szybko zagladne .. rozumiemy cie i tez Cie kochamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo cieszę sie ze będą 2 części *-* i jeszcze do tego ze drugiego bloga zaczniesz, tylko szkoda będzie że zakończy sie te opowiadanie,ale wiadomo że to normalne :'(

    OdpowiedzUsuń